Busy day

Skrivet den i Mode
T-shirt-Jfour/Jeans-Please(Nya)
 

Nu har sista veckan med Konfimartionen börjat och jag fattar inte vad det är som gör att jag alltid lyckas åka typ precis innan 9 och behöva springa in i kyrkan? Måste bättras! I alla fall så är det väl så att man just nu bara vill att denna veckan ska gå så att man kan få sommarlov på riktigt men ska jag vara ärlig tror jag att man kommer sakna det sen. Vi träffas ju allihopa varje dag nu och det tycker jag ändå är lite mysigt, det kommer jag helt klart sakna. Men jag menar man kan ju inte klaga på att få sova ut på mornarna heller. 
 
Efter konfan idag åkte jag till salongen och jobbade två timmar, jag fixa i ordning lite smycken som hade kommit och gick runt och städa. Det kändes bra med lite timmar men mer än så orka jag inte. Nu har jag kollat på Gossip Girl och tänkte gå upp och träna lite på gymmet. Det säger man aldrig nej till.
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0