30 snabba

Skrivet den i Q/A
Kör nu på 30 snabba frågor.
 
Hur gammal är du?

Femton
 
Vem var den/dom senaste du träffade?

Min syster och pappa
 
Hur lång är du?

160 cm
 
Vilken var den senaste film du sett?

LOL 
 
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
 

Gifta
 
Vilken ögonfärg har du?

Blååå
 
Vad skrämde dig som barn?

Jag var rent utsagt en fegis när jag var liten men små kryp har jag alltid hatat!
 
Vem fick dig att skratta senast?

Evelina helt klart
 
Har du stationär eller bärbar dator?

Jag använder mest min bärbara Mac men vi har också en stationär
 
Vilken är din favoritglass?

Ben & Jerry´s Caramel Chew Chew
 
Vad dricker du till frukost?

Vatten
 
Vill du ha barn?

När jag blir äldre, ja!
 
Kan du några andra språk än svenska?

Si, Spanska, Engelska och pyttelite finska
 
Mest nöjd med?

Min familj, släkt och vänner. Helt underbara!
 
Minst nöjd med?

Att ha flera år kvar i skolan, vill vara en lycklig student just nu
 
När vaknade du idag?

Runt 10
 
Har du någon piercing?

Om örhängen räknas, ja! Tre hål, ett i högra och två i vänstra
 
Vilken app i mobilen är bäst?
 
Insta, Twitter, Vine och Weheartit
 
Vem smsade dig senast? Vad stod det?
 
Mamma, Ok
 
Vem ringde dig senast?
 
Min kusin Viktor
 
Favoritfilm?
 
LOL får det nog bli
 
Favoritmat?

En storstek med sallad och lite pommes, mumma!
 
Syskon? Tjej eller kille? Hur gammal/gamla?

En liten syster på 14 bast
 
Vilka tre bloggar läser du mest?

Isabel Adrians, min kompis Fannys blogg och Sofi Fahrmans
 
Vilken skola går du på?

Ulricehamns enda högstadieskola, Stenbock
 
Vilken klass ska du börja i sen?

Äldst på skolan, nian
 
Vem är nummer 15 och 23 i din kontaktlista?
 
Nummer 15 var Axel Collin och nummer 23 var Calle Juntorp
 
Favoritdjur?

Eftersom att jag inte är någon djurälskare så har jag ingen favorit direkt, vissa hundar kan vara söta
 
Var du ärlig när du svarade på frågorna?

Självklart
 
Vad ska du göra när du svarat klart på de här frågorna?

Jag ska borsta tänderna och sen hitta på något skoj
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0