Watches

Skrivet den i Mollys tips
Jag fick en förfrågan om jag kunde lägga ut bilder på snygga klockor som jag tycker om och eftersom att jag älskar klockor var det en självklarhet. Jag har själv många klockor och älskar att matcha dem med snygga smycken, kläder och andra accessoarer. En sån liten grej som en klocka kan göra en hel outfit, så för mig är det viktigt! Jag kommer lägga ut några olika alternativ här som jag tycker skulle passa till vem som helst. Alla de klockor jag visar nu går att beställa på den länken som jag har här under. En super enkel sida där du kan söka efter märke eller prisklass. Det finns ett väldigt stort utbud på den här hemsidan och du hittar alla olika stilar.
 
http://www.uniprice.com/se/kvinna/accessoarer/klockor 
 
Jag börjar med Roséguldsfärgade klockor. Roséfärgen är ganska svår för den kan ha så många olika nyanser. Den kan gå lite mer åt det röda hållet eller mer åt det bruna. Men oavsett tycker jag att det är en riktigt fin färg och den växer inom mode. Så köper du en roséfärgad klocka se till att du får just den nyansen du vill ha.
 
 
De guldiga klockorna är ju bedårande allihopa också. Precis som med de roséfärgade klockorna kan den gul-guldiga färgen också ha lite olika nyanser. Så var noga där med. Personligen gillar jag inte när den blir för lik gul för då tycker jag att det ser lite "billigt" ut eller vad man ska säga. Så det är en liten balansgång med de olika nyanserna.
 
 
Silver och vitt är oerhört lätt matchat. Det är fräsht och somrigt. Jag gillar klockor som är enkla och inte för mycket krams på liksom. Dessa tre tycker jag är enkla men samtidigt exklusiva.
 
 
 
 
Svart är ungefär som vitt och silver. Enkelt men stilfullt. Du kan lätt matcha en svart klocka tillsammans med färglada kläder eller bas färgade kläder. Den är aldrig fel, funkar i alla tillfällen.
 
 
Om man vill vara lite vågad kan man gå på färgglada klockor. Dock svårare att matcha med men när du väl får till det är dom bedårande. Eftersom att jag gillar rosa föll jag för den här Marc By Marc Jacobs klockan. Kärlek!
 
 
Hoppas ni nu har fått lite tips på klockor som är i eran stil. Vi alla tycker ju olika men som sagt den hemsidan jag länkade till har ALLT. Gå in och hitta din favorit. x
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0