USA Shoppingen

Skrivet den i Inköp
Nu tänkte jag lägga upp bilder på i stort sätt allt jag köpte i USA. Jag berättar var de kommer ifrån och har ni sen frågor är det bara att kommentera.
 
 
Från vänster översta raden: Vit spetskjol- Abercrombie & Fitch// Rosa V-ringad tjocktröja- Ralph Lauren//Vit, blå Piké- Ralph Lauren//Rosa skjorta- Ralph Lauren
Från vänster nedre raden: Rosa shorts-Abercrombie & FItch//Vit blus-Abercrombie & Fitch//Rosa T-shirt-Armani Exchange//Paket med strumpor-Ralph Lauren//Svart Hatt-Köpt på en marknad på The Grove//Svart väska-Michael Kors
 
Allt på bilden över är ifrån Victoria´s Secret. Det är två par shorts, en vanlig BH, tre par trosor, en klänning och en bikini. Har också köpt två bodymister som jag kan visa någon annan gång.
 
Det här sättet köpte vi utmed stranden i San Diego. Vi tyckte det var lite roligt och det blir ett litet minne från där vi bodde.
 
 De vita skorna är från Nike och är gudomligt sköna, sporttoppen är ifrån Victoria´s Secrets ungdomslinje PINK.
 
 Båda dessa plagg är ifrån Forever 21, T-shirten är svart även om det inte syns så bra på bilden och shortsen är vanliga jeansshorts.
 
 

Nu kan det säkert vara så att jag har glömt något men i så fall lägger jag upp bild på det när jag kommer på det. x
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0