Snabba pix

Skrivet den i Family and friends

När mamma kommer in i rummet åtta i morse och säger "Molly kan du komma och jobba vid 10 idag" är det ju kanske inte drömstarten på dagen men det är bara att säga ja och somna om en liten stund. Som mamma ville var jag nere på jobbet vid 10 jobbade tre timmar så det var alldeles lagom. Tog en lunch när jag kom hem och kollade sen lite gossip girl. När Stefan sen säger att han hann köra ett tennispass blev dagen genast mycket bättre. Vi körde inomhus och skit va roligt tennis är alltså. Jag provade också på att köra med ett Prince raket. Det var riktigt gött så jag ska prova det några veckor nu så kanske det blir ett raket byte i höst. Hade varit lite roligt, även om jag gillar mina gula headrack. Vi får se :) x



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0