Hemma igen

Skrivet den i Resor
Då var jag hemma i U-port igen. Känns som att jag bara har varit ute och flängt det senaste. Och jag har absolut inte haft några problem med det men nu ska det vara skönt att bara hålla sig hemma ända fram till söndag. Sen efter det vet vi inte vad som händer men då hinner jag komma i ordning med alla mina grejer och sånt. Kan behövas. Mer bilder från Varberg kommer i morgon, det är några få ifrån kameran och sen några från mobilen. Men just nu ska jag bara sätta på Gossip Girl och sen sova. x
 
 

Postat av: Ewoo

Innan var jag hemma och inte du!, nu är du hemma och inte jag!..:( inte bra! Men snart så är båda hemma, hoppas jag!!!!! Så vi kan träffas igen! Saknar dig!..:'(

Puss

2013-07-25 @ 00:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0