Finally, BÅSTAD!

Skrivet den i Resor
Äntligen har jag tagit mig ner till Båstad. Det är en tradtion att åka ner här någon gång under tennisveckorna och inte ska det vara ett undantag detta året. Så jag och mamma tog bilen ner i morses och mötte upp pappa här eftersom att han åkte igår. Det känns sjukt kul att vara här denna helgen. Vi har redan hunnit se världsettan Serena Williams spela och även tagit en god lunch på Sand. Räkmacka rules! Hann också träffa min efterlängtad Fanny en snabbis men hon var tvungen att åka hem till Jönköping efter matchen men som tur är så träffar jag henne redan på fredag igen så då taggar vi tills dess istället. Nu sitter jag vid husbilen med mamma och pappa och njuter av solen. Tyvärr blåser det lite men då är det bara att ha kofta på sig. Så är det här i Sverige.x
 
 

Postat av: Ewoo

Vill bara tacka för en underbar vecka på Gothia!, det var verkligen jätte roligt att vi kunde träffas så mycket för det var ju ett litet tag sen....
Men hoppas du får en grym helg i Båstad, så ses vi snart igen syrran!

Puss

2013-07-20 @ 01:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0