Fast guiding in San Diego

Skrivet den i Resor
För att ni ska få lite koll på mer exakt var jag spenderade min semester tänkte jag ge er en snabb guiding i San Diego. 
 
Stället där vi bodde låg vid Pacific Beach och är en av de större beacherna i San Diego. Utmed den här beachwalken är det liv 24 timmar om dygnet. Människor rör sig hela tiden här och stället står liksom aldrig stilla. Du kan se allt ifrån uteliggare till träningsfreak på den här vägen och det finns glammiga ställen likväl som det finns mindre flotta ställen också. Så det är en go blandning för alla och du bara trivs där helt enkelt. Jag gick på en fotorunda sista dagen och här ser ni några av höjdpunkterna på den delen av stranden som vi har varit omkring. 
 
 
Nu kommer vi då till huvudgatan i den delen av SD som vi bodde i, Missouri Boulevard. Där låg bland annat Subway, Ralphs som är den stora mataffären, Starbucks, Tacobell, Fat fish, Bare back och mycket mer. Alla de här ställena är som ni ser är matställen men grejen var den att i San Diego var det inte fokus på shopping för våran del och utbudet var kanske inte det bästa i våra trakter. Hade vi åkt in mer downtown hade vi säkert kunnat hitta mer finare butiker men det var inte våran plan så då tänkte jag bara visa bra matställen så ni vet om det i alla fall.
 
 
Det här var vad jag hann med på min lilla fotorunda men då har ni i alla fall en aning om miljöerna som jag har befunnit mig i. Sen självklart är det bättre live :)

Postat av: Anonym

Du skriver hur bra som helst! Älskar din blogg<3

2013-07-21 @ 09:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0