En kväll för hela livet

Skrivet den i Throwback of the week
En kväll jag aldrig kommer glömma är då vi var i Köpenhamn och fick se Swedish House Mafia. Det var helt klart min livs bästa kväll. Jag var i trans, man fångades av musiken liksom. Det var absolut något av det häftigaste jag någonsin kommer få se. Som alla vet är det jättesvårt att leverera stämningen och det verkliga ljudet genom att filma men när jag kollar på filmerna som jag spela in den kvällen är det goa vibbar som kommer. Man får ju flashbacks och sjävklart ryser jag lite i kroppen. Dessutom är en sak säker och det är ju att jag aldrig kommer tröttna på de låtarna som musikvärldens topp har gjort. Greyhound, One, Save the world, Antidote, Miami to Ibiza, Don´t you worry child! Kommer alltid ha en plats på min musiklista. x
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0