Cash is king

Skrivet den i Resor
Svenska kronorna är nu utbytta mot dessa vackra dollar. Är nu färdigpackad, taggad till tusen, ägare av ganska så mycket dollar efter massa konfa presenter, glad och lycklig. Jag är alltså helt redo inför en trip över Atlanten till mitt drömland USA. Klockan är nu två och jag ska upp vid fyra så två timmars sömn blir det för min del om jag ens somnar. Men vad gör man inte för att resa iväg lite. Jag har nu i alla fall fixat ungefär 5 tidsinställda inlägg och datorn ska ju med så jag ska allt försöka uppdatera där bort ifrån med. Så fortsätt kolla in här. Bloggen kommer vara igång. x
 

Postat av: Ewo

Ha det nu riktigt gryyymt! Kommer bara sakna dig sjukt jävla mycket men är glad för din skull och vi ses ju en heeeel vecka på Gothia!!!! Så ha det bäst och ta det lugnt bland alla snygga boys så ses vi om 2 veckor!

Pussss

2013-07-01 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0