Årets Bröllop

Skrivet den i Family and friends
Igår var det som sagt bröllop och det var för min tennistränare Stefan och hans Carolina.Det var en helt fantastisk dag och kväll. Det var såå fint allting och alla människor som man inte sett på hur länge som helst bara strålar och det togs massa kort och alla var så peppade på att det här skulle bli ett sjukt bra bröllop. Och det blir det ju då med. Ceremonin hölls i Brunns kyrka och vi drog sen vidare till hotellet där middagen och fetsen skulle hållas. Det var många fina tal under kvällen (jag hade till och med skrivit tal), god mat, mycket skratt, många skål och många människor som bjöd på sig själva. Precis så det ska vara. Dansen satte sen i gång och ALLA var verkligen inne på dansgolvet. Till och med min farfar dansade järnet. Så roligt att se. Vi dansa loss kan man ju säga hela natten lång. När DJ:n var klar kände vi att vi kanske borde dra oss hem med så runt 3 var vi i säng. Helt lagom. Jag hoppas att Stefan och Carro deras livs bästa dag, för det ska ens egen bröllopsdag vara. Dom såg så otroligt kära och glada ut så att det smitta av sig på alla oss andra också. Perfekt var det!
 
Vi började med att fixa oss på salongen innan bröllopet och sen är det massa bilder tillsammans med tenniskompisar. Underbara är ni allihopa ska ni veta! Resten av bilderna talar för sig själva.
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0