3 Juli

Skrivet den i Resor
Efter en lång och god sömn var det dags för frukost igen och självklart blev den på Kono´s. Man kan aldrig gå där ifrån utan att vara mätt, det är en sak som är säker. Det är verkligen en frukost som håller hela dagen. Vädret var ganska likt gårdagen men däremot såg det ut som att det kunde spricka upp längre fram så vi valde att stanna på beachen och i alla fall hoppas på att solen skulle tränga igenom molnen. Som väntan på det valde jag att ta en surfkurs. Jag har alltid velat prova det men det har aldrig funnits något bra läge. Men nu var det dags. Och jag måste säga att det var något av det roligaste jag gjort. Jag hade en jätte söt lärare eller vad man ska säga och han fick det att låta väldigt enkelt och han förklara på ett väldigt bra sätt vilket gjorde att jag på andra försöket faktiskt kunde stå på brädan. Så fortsatte det och jag blev förvånad över hur duktig jag faktiskt va, haha! På en och en halv timme trivdes jag som fisken i vattnet. Efter lektionen hämta vi mat från Subway och satt och åt på stranden, sen började det blåsa lite så vi alla la oss under handdukar och tog en liten tupplur. Det var precis vad vi behövde kan jag säga! När vi sen vaknade tog vi våra grejer till hotellrummet och hade lite häng här. Fixa i ordning oss, träna lite fys, lyssna på musik och bara ha det gött. När vi sen vara redo för kvällen åkte vi till ett litet ställe som heter La Jolla. Det är en liten del av San Diego. Det var ett mysigt ställe med massa fina butiker. Vi handlade lite på Armani Exchange och så köpte mamma en hatt med i en hattbutik. Vi såg också en VS butik men den var stängd så då blev vi lite besvikna, men LA har ju en så snart ska vi allt in och handla. haha! Vi tog i alla fall en god middag på en restaurang och tog sen taxin tillbaka till hotellet. Bra avslutning på dagen :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0