10 Juli

Skrivet den i Resor
Näst sista dagen var kommen. Jag tycker verkligen den var sorgligt för jag trivdes som fisken i vattnet där kan jag säga men Fannie hon bara längta hem. Knas unge! Dock hade vi hoppats på strålande sol och riktigt så fick vi det inte men inget stoppade oss från att hänga nere på beachen. Jag och Fannie hade våra nyinköpta shorts och linne ställ på oss och lira lite boll. Aldrig fel. Det blev sen som vanligt något dopp i havet, lite läsa, lite sova och mest bara ligga där och ha det gött. När det började närma sig kvällen kände jag att jag ville ha någon fin bild i min nya bikini så det blev lite photoshoot nere vi stranden och sen även mat på stranden. Super mysigt! Vi blev inte långvariga ute sen heller utan det var hem till sängen och ladda inför sista dagen. Till och med började vi packa lite, första gången jag gör det i god tid, haha!
 
Bjuder på den sista bilden, haha! Var så nöjd över min Ice cream sandwich :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0