Vi står tillslut som vinnare

Skrivet den i Family and friends
Ojojoj, vilken dag det har varit. Har varit en väldigt blandad dag med mycket saker som hänt. Riktigt roligt har det varit! Som sagt så var det volleyboll dag idag och då möts alla nior på skolan i volleyboll. En riktigt bra aktivitetsdag som är väldigt uppskattad bland oss elever. Vi har mött allihopa och hetsen mellan lagen har varit hög kan jag säga och jag har nog aldrig varit så nervös för en volleybollmatch innan. Men efter många tuffa motstånd stod min klass som vinnare. Vi kämpade in i det sista och jag tycker vi var värda denna vinsten!
Vi mötte sen lärarna och det gick la inte så bra men men, så kan det va med! Kul hade vi och min klass är helt klart den bästa klassen, kärlek till er alla. Puss






Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0