Speciell måndag

Skrivet den i Family and friends
Det har som sagt varit en speciell dag idag, det är ändå ganska stor skillnad på högstadiet och gymnasiet men jag tror att allt det kommer lösa sig till slut. I alla fall så har jag nu precis kommit hem från träningen. Fys med fotbollen var det idag och jag har varit seg hela dagen så just nu är jag helt slut. Ska nog försöka plugga lite sen blir det sängen. Och jag tänkte att i morgon kan jag lägga upp favorit outfits från November så får ni rösta på eran favorit.
 
Sen tänkte jag med att jag ska göra ett inlägg om Simon eller vad man ska säga för jag har fått många frågor kring honom och då känner jag att jag svarar hällre på det i ett helt inlägg. Inte allt för privat hoppas jag ni förstår utan lagom. Så har ni frågor ställ i detta inlägget så svarar jag i slutet på veckan. Har redan fått en del som jag svarar på då med :) Kommentera!
 
 

Postat av: Anonym

är ni ihop?

2013-12-02 @ 21:55:58
Postat av: Anonym

hur träffades ni? känner varandra?

2013-12-02 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0