Role model

Skrivet den i Family and friends
Jag tänkte bara berätta lite kort här om en stor förebild för min del. Det är ingen mindre än min kära pappa. Ojojoj, den mannen asså. Det finns så mycket saker att säga om honom och mest är det positivt! Jag har alltid stått mina föräldrar väldigt nära både mamma och pappa, men pappa och jag är oerhört lika på sättet. Vi tänker lika, agerar lika och tycker lika (oftast) haha. Vi trivs alltid i varandras sällskap och har väldigt roligt tillsammans. Han har kommit väldigt långt i livet med hjälp av sin positiva inställning och sin energi som han lägger på saker. Går han in för något är det all in liksom, inget mesande. Det tror jag har gjort honom till den mannen han är idag. Så en stor applåd till dig pappa från mig, du har verkligen lyckats med mycket och jag är jättestolt över dig! puss
 
 

Postat av: Daddy Cool

Det här var det finaste en stolt Pappa kunde få läsa. Vet inte hur jag skall besvara detta, utan att det blir lökigt, men jag tror du vet precis vad jag känner. PUSS!

Svar: Vad glad jag blir att du uppskattar det, det kommer direkt från hjärtat och du förtjänar att få veta det. Haha, jag vet var jag har dig pappa! Puss
Molly

2013-12-29 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0