Mitt 2013 del 3

Skrivet den i Sweet Things
AUGUSTI
Här hände mycket!
Den bästa helgen i mitt liv, U-PORT FESTIVALEN. Mer än så behöver jag inte säga om det.
Jag hann med och stötta Elfsborg väldit mycket, red islandshäst, hängde hos Eklunds, var på Liseberg med bästa gänget, var en sväng i Stockholm, träffade Kevin Bäckström, avskedsefest åt min kära Rasmus som skulle flytta, firade mamma med kräftor, var på smyckesmässa i Köpenhamn och ordnade en stor brunch tillsammans med Elin för tjejerna. Massa skoj!
 
SEPTEMBER
Ännu en smyckesmässa fast denna gången i Stockholm.
En riktigt rolig aktivitetshelg med släkten i Skövde.
En rolig kväll med tjejorna.
Hann med och bli riktigt kär i den där killen.
Fannie fyllde 14 år, min lilla tjej! haha
 
OKTOBER
Hade en oerhört rolig tjejmiddag hemma hos mig med detta tjejgänget.
Var sen en kväll hemma hos Alma, men det började med lång bord på Pizza Palace, haha
En shoppingdag i Göteborg med Fannie, Albin och Simon.
Mycket tennis...
En resa till Helsingborg med min underbara familj.
 
 
NOVEMBER
Rasmus was back in town och det blev en hel vecka med honom inrpincip.
Var och såg EK11:as modevisning, riktigt underhållande som vanligt.
Åt mycket god luncher ute på stan med många av mina närmaste.
Vann en middag på Kallbadhuset tillsammans med dessa fotbollstjejer.
 
DECEMBER
Sist men inte minst har vi December.
En riktigt mysig Spa dag med min kusin Elin, vi hade en riktigt gosig eftermiddag med mycket tjejsnack.
Vågade ändra min hårfärg vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra, men blev faktiskt riktigt nöjd.
Hade en riktigt rolig volleyboll dag som var en kamp in i det sista.
Sen började julstämningen komma och det var mycket häng med familj och vänner.
 
 
Vill avsluta med att säga vilket underbart år jag har haft! Är så lyckligt lottad
 

Postat av: Jonas

I Augusti, när ni var i bikini...hade inte Fannies bikini överdel åkt ner en bit då? :) Nästan hela brösten syntes ju?! :) Jag vill att du tar upp detta i ett inlägg!

2013-12-31 @ 15:22:16
Postat av: Linus

Fast det är ju inget fel med att den har gjort det, för jag älskar ju brösten, de ser RIKTIGT GOA ut asså...:) (Y) skulle gärna villa ta lite på de...:) (Y)

2013-12-31 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0