Mitt 2013 del 1

Skrivet den i Sweet Things
JANUARI
Startade upp året riktigt bra med familj och vänner på nyårsafton. Sen gick hela månaden i rasande fart. Skolan kom igång och man var tillbaka i rutinerna efter lov. En stor grej under januari var pappas uppstart med de nya märkena och vi var med när de var i Göteborg. Rikitgt rolig eftermiddag var det.
Blev en hel del pulka åkning med under januari.
 
FEBRUARI
I Fabruari var jag bland annat fotograf på en modevisning för Heléns hus ute i glashuset i Limmared. En kväll som var väldigt intensiv men väldigt rolig.
Sen var det tv premiär för min del, "Patrik Möter" spelades in och vi var med på grund av att Pia Sundhage skulle vara med i programmet och då skulle vi spela en match så hon kunde visa sina coachning tips och Patrik provade på att vara coach för ett lag med. En dag som gav väldigt mycket!
I slutet på februari var jag+familjen+farfar i Paris. En riktigt underhållande resa med mycket minnen. Vi var bland annat och såg Zlatan och David Beckham spela i PSG. En riktigt rolig upplevelse :)
 
MARS
Man hinner med mycket under en månad det vet ni med och jag kan inte visa precis allt jag har gjort men jag tar ut lite blandade saker så att ni förstår hur jag tänker med min summering. 
Hela detta året har träning varit en väldigt stor del, både fotboll och tennis. Och det är jag väldigt glad över för jag mår så bra när jag får hålla på med saker jag tycker om.
Jag minns också att jag var på födelsedagsmiddag hos Julia Ström. Tjejsnack, mys och god mat!
 
APRIL
Firade in min påsk uppe i Vemdalen med skidor och familjen. Lovley!
Vi hade i aprilmånad en riktigt rolig kväll hemma hos Segerqvist. Mycket roliga ungdomar och en hel del skratt under denna kvällen.
Har självklart också under året spenderat väldigt mycket tid med min älskade syster, så mycket kärlek till henne!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0