Min fredag än så länge

Skrivet den i Family and friends
Jullovet är här... Som vi har längtat! Min dag hittills har varit väldigt mysig. Började med lite skön sång och teater i aulan. Absolut en bra avslutning måste jag säga, de hade verkligen lyckats detta året. Vi fick sen betygen och efter det var vi ett gäng som gick hem till Elin för att byta julklappar och käka julgodis. Fick massa fina saker som jag blev jätteglad för. Saker jag verkligen behövde! Jag åkte sen ner till hotellet för att ta en lunch med min fina vän Fanny från Jönköping. Hon och hennes pappa var i stan idag och då måste man passa på och träffa dom. En riktigt mysig lunch var det och jag ska allt ta och se till att jag tar en sväng till Jönköping snart för att träffa henne igen. Puss








Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0