Min åsikt

Skrivet den i Q/A
När det gäller att få kommentarer är jag väldigt positiv till det. Det gör en alltid peppad och glad att få feedback på något man gör och det blir motivation till att blogga. Ni får gärna skriva precis vad ni tycker när det gäller mig men att tracka ner på andra på min blogg gillar jag inte. Fick en kommentar om att någon på en bild var ful och jag vet inte om det var skämt eller inte men jag tycker bara det är onödigt att skriva så. Det är inte schysst! Så inget mer sånt:)
 
 

Postat av: Lisa

gud vad jag älskar din blogg läser den varje dag! du är så galet fin och allt! kram <3

Svar: Åå tack Lisa, så roligt att höra att du gillar det jag gör! kram<3
Molly

2013-12-16 @ 22:20:37
Postat av: Maja

Jätte bra skrivit! Du har en jättebra blogg! Hela fin familj är fantastisk, inc. Simon och Albin! :) älskar deras/din personlighet+att ni ser jättebra ut! Kram! <3

Svar: Tack så mycket, härligt att få så peppande kommentarer!<3 kram
Molly

2013-12-17 @ 07:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0