Looking forward to..

Skrivet den i Inspiration
...Jag har egentligen massa roliga saker att se fram emot men några av de största är dessa:
 
Julfirandet. Bland det bästa på hela året. Träffa släkten och bara umgås och ha kul!
 
Fira in det nya året på ett riktigt bra sätt är min plan. Ska vara med kompisar och människor som gör mig sjukt glad och peppad för att göra detta året till det bästa.
 
Den tredje januari ska jag äntligen få ta ut min tandställning. Det är en stor grej för mig för nu har man dratts med den i ett antal månader och det är inte det att man inte trivs men att se resultatet av den långa processen ska bli så kul!
Den första mars smäller det, då är det friends arena och AVICII som gäller. Dessutom får jag göra det med två av de goaste tjejerna jag känner och vi ska se till att ha den bästa tänkbara kvällen.
 
Några få big moments som ligger nära :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0