Juldagen

Skrivet den i Family and friends
Jag har en stor familj så igår var det firande med hela mammas sida. Vi var här hemma hos oss och alla gäster kom till lunch. Då var det julmat för andra gången och jag hade inte tröttnat. Jag fick sen agera tomte tillsammans med Viktor. Det var faktiskt riktigt roligt och vi bjöd till och jag hoppas det blev uppskattat. Jag hade kul i alla fall. Vi tog sen en del av alla julklappar men avbröt efter en stund med lite fika så fortsatte vi paketöppningen senare. Efter det var det spel, musik och allmänt gött häng som gällde. Min släkt är som sagt de bästa som finns!
 
 
 
Här hade moster Monica ett stort paket till i stort sätt alla vi kusiner och vi blev satta på en vänk så att vi skulle kunna se samtidigt vad det var. Och det var inget mindre än hemmagjorda raggsockar till allihopa. Så fina var dem och vilken bra ide det var att slå ihop alla i ett paket. Min moster är allt lite fiffig!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0