Julafton 2013

Skrivet den i Family and friends
Tänkte nu snabbt berätta om min julafton i tisdags. Det började med en mysig stund med la familia. Vi öppnade lite paket och gjorde en god frukost med det viktigaste, julskinka! Jag gjorde mig sen i ordning för att gå till Simon och fira tillsammans med hans mammas del av släkten. Det var riktigt skoj och träffa dem och där serverades det julbord och jag och Simon gav varandras julklappr. En riktigt mysig stund. Jag hann tyvärr inte stanna så länge för vid 3 skulle vi vara ute hos farfar. Där var det Kalle Anka, julklappsutdelning, Älgstek och Lutfisk (tradition), efterrätt, spel och sist men inte minst Svensson Svensson. En rikitgt lyckad julafton må jag säga. Jag låter bilderna tala för sig själva.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0