Jag behöver er hjälp!!

Skrivet den i Q/A
Börjar bli dags att göra något med mitt hår igen för min utväxt börjar komma. Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska börja färga tillbaka till min ljusa färg eller om jag ska köra en omgång med lite mörkare igen. Snälla kommentera vad ni tycker, vore hur gulligt som helst! puss
 
VS
 
 

Postat av: Anonym

Ljust för din ljusa färg är så himla fin och du passar bättre i det!:)

Svar: Tack va glad jag blir :)
Molly

2013-12-29 @ 22:28:19
Postat av: Olivia

Mörkt! Passar sjut bra nu på vintern och så ljust på sommaren! :)

Svar: Sant!:)
Molly

2013-12-29 @ 22:36:57
Postat av: Anonym

Ääääälskaaaar din blogg!!
Kollar den typ 10 gånger per dag!!<3
Tycker nog att du passar bäst i ljust! ;)

Svar: Åå va glad jag blir att du säger det, det är sånt som får en motiverad!<3 vi får se vad det blir :)
Molly

2013-12-29 @ 23:09:29
Postat av: Anonym

Blond:):):)

Svar: :))
Molly

2013-12-29 @ 23:20:27
Postat av: Anonym

Blont absolut!! Du passar bra i brunt men blont är mer molly!!

Svar: Blont är mer jag tror jag nog med!
Molly

2013-12-29 @ 23:45:20
Postat av: Anonym

Ljust helt klart

Svar: :)
Molly

2013-12-30 @ 07:52:25
Postat av: Anonym

Färga tillbaka till blond igen!!!

Svar: Kan bli så... :)
Molly

2013-12-30 @ 12:17:25
Postat av: Molly Segerqvist

du är fint i både också goding :))

Svar: Tack goding, då behöver jag inte ha beslutsångest, haha :)) puss
Molly

2013-12-30 @ 20:17:54
URL: http://mollyfilippaa.se
Postat av: Maja

Jag tycker att du ska färga till blonde igen, det är fint med mörkt oxå, men jag tycker att blont är mer dig, inte för att vara elak mot dig eller så, men när jag hörde att du skulle färga det mörkt, tänkte jag...va?!...molly-mörkt...njaaa...och på bilderna så tyckte jag men...det är inte så fint...men nät jag såg fig i verkligheten...jag bara...shit!!! Vad fint...jag diggar verkligen mörkt, men jag diggar nog mer blond Molly är mörk Molly...! Förlåt om du tog illament det med "mörkare"...:(
Jag ÄLSKAR dig blogg, du är en fantastisk människa och har en supper bra personlighet!
Puss! 💗💗💗

Svar: Jag tar inte illa upp, gillar att du är ärlig. Jag kör mot det ljusa nu så jag hoppas det blir bra. Tack vad gullig du är, blir jätteglad för dina kommentarer! puss
Molly

2013-12-30 @ 22:25:29
Postat av: Julia

Tycker att du är så fin i ditt blonda, även om det lite mörkare är superfint det med!

Vill också tillägga att jag kikar in här ibland och tycker att du verkar som en så himla mysig brud. Keep it up!

Svar: Tack Julia, det går mot det ljusa igen så det hoppas vi blir bra!
Åå tack, en sån här kommentar gör mig jätteglad, love to you :)
Molly

2013-12-30 @ 23:24:11
URL: http://kattpussar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0