Helping Hands UF

Skrivet den i Inköp
I torsdags när jag vara nere på stan och det var planerat en julklappskväll så kom jag hem med detta. Det var nämligen så att alla UF-företag skulle ner och sälja i stånden på torget. Så jag kände att jag ville hjälpa dem och köpte mig tre armband från Helping Hands UF. 
Det var nämligen så att när vi var uppe på Tingsholm så fick vi vara med när de jobbade och det lät så skoj och det är bra att man skänker pengar till behövande så då kände jag att jag ville göra en god sak för dem.
Absolut ett lätt andvänt armband och det fanns i många fina färger. Jag valde rosa för det sticker ut lite. 
Så jag tycker absolut att ni ska stödja VOI och köpa ett armband. Ni hittar Hellping Hands på Facebook och Instagram.
 
Instagram:helpinghandsuf
Facebook: Helping Hands UF


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0