Glöggbjudning

Skrivet den i Family and friends
Mina enda planer för denna dagen var att gå på "glöggbjudning" hos Carro och Stefan. Det var dock mycket mer än bara glögg. Massa godsaker som var hembakade och tro mig jag har proppat i mig allt möjligt. Riktigt gott var det och riktigt roligt sällskap. Vi tog också en titt på första delen av filmen från bröllopet och man drömde sig bara tillbaka. Alla var så fina och det är verkligen en dag man kommer ihåg. Så nu är vi hemkommna och snart väntar solsidan.
 
 

Postat av: Anonym

Fina klänningar ni har!! Vart är dem ifrån?
Kram

2013-12-15 @ 21:24:59
Postat av: Anonym

Du och fannie är så söta, jag smälter när jag ser er två! Skit söta och lika gooa båda 2!!!!

Svar: Vi är allt lite söta ibland, haha! vi blir jätteglada över att du tycker det :)
Molly

2013-12-15 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0