Christmas gifts

Skrivet den i Inköp
Fick ju som sagt ett önskemål om att visa mina julklappar som jag har fått och här får ni en del, vissa saker får ni se senare för allt har inte kommit än och en del kläder som jag fick har jag inte fått kort på än. Men här är mycket fint som jag har fått!
 
Mycket mysiga strumpor låg det i mina paket detta året. Tre par från Falke, dubbelpar från Lindex och sen också egengjorda av min moster. Detta är sånt som alltid används!
 
Smink, parfymer, dusch tillbehör, nagellack och deodrant är alltid bra att ha.
 
Fick en två fina necessärer från Victoria´s Secret
 
Smink från Make Up Store
Trosor från Gina och T-shirt från Maison Scotch
 
Mina beställda Jeffrey Campbell  skor hann komma hem till julafton. Så glad över dem även om jag visste att jag skulle få dem :)
 
Halvkroppsmassage på Kallbadhuset. Så underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0