Vart tog tiden vägen?

Skrivet den i Vardag

Känns jättekonstigt att börja skolan igen. Man har varit ledig så länge så nu känns ledigheten nästan som vardag. Så det kommer vara trögt att komma in i skoltiderna och så men tror ändå det här kommer bli ett riktigt roligt år. Skönt att va äldst på skolan och min klass är riktigt härlig så det här kommer bli superbra. Såhär första dagen hände det inte så mycket, vi fick ut material och hade endast en spanska lektion sen sluta vi. Så jag, Smilla och Ida tog en sväng hem till Smilla och åt lite våfflor. Mumma! Jag somnade sen i hennes underbar säng och blev väckt av att de satt och skratta åt mig. Haha! Så kan det va :) jag har nu tränat ett pass tennis och ska nu gå upp till gymmet lite. Sen ikväll är det fotbollsträning. Så fullt upp. x



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0