Stockholms köpen

Skrivet den i Inköp
Tänkte visa er vad det blev för inköp i Stockholm. Själv blev jag jättenöjd med det jag fick med mig hem för det var det jag behövde. Jag har så mycket grejer men man kan alltid fylla på garderoben lite. haha! 
 
Kofta köpt på Mathilde och är ifrån märket Odd Molly. Super skön och väldigt lätt använd. Inte för tjock och bullsig heller.
 
Jeans från Hollister som ni ser har roséguldsfärgade paljetter på. Tycker dom var snygga för att det var lite mer än vanliga jeans. Kommer vara skit snyggt med enkla bas t-shirtar eller någon snygg blus.
 
Inte min först eller sista vita T-shirt. Men det är sånt man aldrig kan få för mycket av. Den köpte jag inne på Solo och den är ifrån märket Contemporary Reflections. Go kvaltitet var det på den med och så gillade jag rigningen där det nästan var flätat.
 
Om ni har några frågor om plaggen är det bara att kommentera.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0