Ren, renare, renast!

Skrivet den i Sweet Things
Efter jobbet känner man sig trött och ofräsh. Så när jag kom hem tog jag, Fannie och Mamma oss en promenad tillsammans. Vi gick upp i skogen lite på lite krångliga vägar men kom hem hela i alla fall. Jag passade också på att köra ett fyspass när jag kom hem. Det är ju bara att köra på liksom. För att sen känna mig extra fräsh tog jag impackning i håret och skrubbade kroppen med en ny Body Scrub som jag fick av Elin i konfapresent. Stort tack Elin, den lukta super gott! Älskar att gå runt och lukta gott. x
 
Vad den högra flaskan är vet jag inte riktigt men gott luktar den i alla fall, haha!
 
 

Postat av: anonym

tror den högra flaskn kan vara sminkborttagninskmedel som är bra mot finnar? jag har en exakt lika dan form på flaskan och det kommer summ ur?!

2013-08-15 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0