Nu helg, nya planer

Skrivet den i Vardag
Då är det sista fredagen på lovet. Sorgligt :( Men när man har lov så är det ju helg hela tiden, men ändå är det tråkigt att sista helgen är här. I alla fall så har jag allt lite planer för att ta vara på dessa dagar. Idag blev det en sån dag där jag bara har en grej nu på kvällen bestämt så jag och Fannie va och fixa oss i håret lite och sen tog vi en PW tillsammans. Lite systertid helt enkelt. Jag tog sen ett pass på gymmet för att träna lite extra. Jag skulle egentligen ha spelat match idag men grejen är den att min kära vän Rasmus ska flytta så han ska ha lite avskedsfest och det kan ju jag bara inte missa. Men jag håller tummarna för mitt lag idag som möter Allingsås. Kross är det som gäller! x
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0