Min lördag

Skrivet den i Family and friends
Min dag har varit väldigt blandat kan man ju säga. Det började med att jag och Fannie gick ner till Pressklubben här i stan för att checka läget på pappas photoshoot tillsammans med Kevin Bäckström. Det var riktigt roligt att se att allt blev så lyckat för pappa. Jag tror stenhårt på de här smyckena och jag vet att min pappa kommer nå dit han vill. Vi blev sen upplockade av farfar och Olivia och då gick bilen till Göteborg för att hälsa på våra släktingar där. Vi har nämligen inte träffat dom på typ 8 år så dom ville se hur vi ser ut nu för tiden. Vi hälsade på farfars syster på ett ålderdomshem och åkte sen hela gänget och åt pizza tillsammans. Det var en mysig dag och det var skönt att se hur dom hade det där i Göteborg. Vi tog sen bilen hem igen och åkte till farmor för att gratta henne, hon fyller nämligen år idag. Så då var vi där en liten stund och efter det var det hemresa som gällde. x
 
 Skjorta-Ralph Lauren//Jeans-Hollister//Jacka-Mos Mosh//Skor-Prime//Clutch-Gina//Klocka-Michael Kors//Armband-Nialaya
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0