Hemvändar dag

Skrivet den i Family and friends

Alla gamla hökerums bor tog sig idag till Boga stugan för att samlas igen och träffas där de växte upp. Min farfar är väldigt engagerad i hembygdsförening i hökerum så han hade hand om det lite idag och jag lov att hjälpa till med att servera dricka. Så jag kommer dit runt ett och ser ju direkt att jag lätt tog hem priset som yngst på plats, haha! Det var jag och 40+. Så att jag fick en arbetsuppgift blev jag väldigt glad över. Sen kom också kusin Olivia och lätta upp stämningen lite, perfekt! Det bjöds också på sång från syskonen Wessbo vilket var väldigt fint. Så jag får ju ändå säga att det blev en bra lunch och start på dagen för min del. Kul att se så många som va där med! x



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0