Fin middag

Skrivet den i Resor
Igår när vi kom tillbaka till hotellet från Tylösand hade vi först några timmar att ta det lugnt på eftersom att vi inte skulle äta förrän halv 9. Jag satt ute och hade det skönt för det mesta då. Sen när vi kom ner till matsalen då där vi skulle äta blev vi alla nästan paffa. Det spelades någon grymt dålig musik och det var nästan knäpptyst för de som satt där viskade med varandra. Och där kommer vi, högljudda familjen och ska sitta och äta. haha! lite mysko. Fint var det i alla fall och när middagen ska börja är jag hur hungrig som helst, det vi inte visste var att det var tre rätters och det var liksom inget alternativ utan det var det enda det erbjudde. Och visst det funkar ju bara det att det tog sån tid innan vi kom till huvudrätten och det var ju det jag såg fram emot hela tiden. Två olika kött typer som smakade sååå gott. Så även om det tog tid att få in det så var det ju gott sen. Efterrätten satt fint den med, någon typ av pannacotta. Sött var det kan man ju lugnt säga. Vi satt där från halv 9 till 11 vilket var liite för länge för min smak men det var ju något nytt i alla fall. Har aldrig suttit på en sån lång middag så någon gång måste la vara den första. x
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0