Byxdress i svart med glitter

Skrivet den i Outfits
Åå äntligen börjar det närma sig helg. Det är känslan varje gång det är såhär nära. Idag har det varit en väldigt bra dag faktiskt, nästan inte en enda jobbig lektion. Så har jag sån tur med så att eftersom att jag har tennis på elevens val kan jag börja tidigare med det passet och sen också sluta tidigare. Så smidigt! Så nu har jag duschat och ska snart börja göra lite mat för ikväll är det match och då är det mycket energi som behövs. Jag spelar med u1 laget idag och matchen börjar halv 8 på lassalyckan, be there! x
 
 
Gick idag runt i den här byxdressen. Den är ny och köpt inne i Köpenhamn. Det var så himla gosigt att gå runt i den för det känns nästan som en stor sparkdräkt, haha! Men tyvärr syns det inte på bilderna att den är glittrig men det får ni se någon annan gång.
Byxdress-Sisiters point//Skor-Koah//Klocka-Thomas Sabo//Armband-Sif Jakobs och Nomination//Örhängen-Sif Jakobs
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0