270813

Skrivet den i Vardag
Hej på er alla läsare! Hur är allt med er? Med mig är det toppen faktiskt. Det är ju strålande sol ute och min dag i skolan har rullat på. Inte så jobbigt ändå. Vi har haft musik och hemkunskap med två nya lärare som jag tycker verkar bra faktiskt. Vi har totalt sett fått 5 nya lärare vilket är ganska många men jag tycker ändå att det har funkat bra hittills. Vi skulle också ha tagit skolfoto i dag men så blev det inte. Då blev jag lite sur faktiskt, för vi skulle tagit det sista lektionen men då hade det blivit försenat så dom hann inte med oss. Så typiskt! Nu när man var piffad och allt, haha! Men vi får ta på fredag istället så då får man förbereda sig då istället. Nu efter skolan var jag en stund med min Elin. Vi har fotat lite så outfitsbilder kommer senare. Men nu ska jag iväg och träna tennis. Ciao! x
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0