Stockholm levererar

Skrivet den i Vardag

Min dag började halv 6 imorses. Känns som en evighets sen, haha! Mamma körde mig till Falköping och därifrån sen tog jag tåget upp till Stockholm. Resan tog cirka 2,5h så när jag kom upp var det fortfarande tidig morgon. Jag tog en snabb kaffe och tog mig sedan till Hollister, hittade lite godbitar som ni kommer få se senare idag eller i morgon. I vilket fall så gick jag sedan till hudläkaren jag var hos för några veckor sedan och gjorde ännu en lasring. Det gick väldigt lätt och smidigt så när jag var klar där skulle jag äta. Jag hamnade på Thanks god it's Friday och väntar nu på min mat. Det är faktiskt mysigt att vara här uppe själv även om man inte har någon att prata med. Mitt tåg går hem vid halv fyra så jag ska njuta av huvudstaden någon timme till. Hörs senare!


Postat av: Anonym

Åkte du dit upp bara för lasersaken? Själv?

2013-04-19 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0