Nostalgi

Skrivet den i Vardag
jag är en sån person som älskar att kolla på gamla bilder och minnas vad man gjorde och hur kul man hade det. Det betyder inte att jag inte lever i nuet men jag tycker det är roligt att se hur himla mycket jag har gjort! Den här bilden är på mig och min broder Joel. Det varifrån mitt livsbästa kalas som jag hade med pappa förra året. Något oförglömligt! Och bara för att jag gillar Joel så mycket så fick den här bilden representera det firandet av min födelsedag :)
 
Jag funderar på om jag ska köra en gång i veckan en "tillbaka blick" på något som har hänt. En rolig händelse eller tillfälle. Skulle ni tycka det var en bra ide? Kommentera i så fall

Postat av: Johanna

Ja :)

2013-04-10 @ 08:42:51
Postat av: Vilma

Låter bra!;)

2013-04-10 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0