Igår eftermiddag/kväll

Skrivet den i Vardag
Efter Ut-milen igår hade min kära kusin Elin kalas. Hon hade fixat hur mycket godsaker som helst och det kändes som man bara åt och åt. Någon gång får man göra det faktiskt! Det var mysigt och att träffa Elin är alltid roligt. När vi sen kom hem var mamma och pappa påväg ner till Format på after running party. Så det var FF här i huset. Fannie hade Albin här och jag hade Joel här. Vi gjorde tacos och hoppade sen i badet. Det var supermysigt och vi hade väldigt roligt. Sen när vi skulle kolla på film däremot sov jag typ igenom hela filmen... Jag är så tråkig för jag kan inte hålla mig vaken. Men jaja, jag vaknade till sen i alla fall. Det blev ingen sen kväll för våran del för jag fick reda på att jag behövde hoppa in på Fannie och deras match som det var samling till vid 10 ungefär så det behövdes sömn. Vi somna båda två då på direkten så vi var nog ganska trötta :) Det var i alla fall en superbra avslutning på min lördag.
 
Brother from another mother! (bild från 2011)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0