I did it!

Skrivet den i Inspiration
Onsdagar brukar vara en mittimellan dag men idag var den bättre än jag kunde ana faktiskt. Var som sagt hos tandläkaren i morses och mina tänder sköter sig som de ska, vilket är tur. När jag kom tillbaka till skolan hade tekiniken hållit på en stund och där var det bara praktiskt arbete som inte var så svårt. Det var sen lunch och då var hela matsalen full med männsikor och matkön var för lång för min smak så jag sket i lunchen.
 
Sen till dagens höjdpunkt, idrotten. Jag älskar att idrotta och är ganska bra på det mesta men en sak som jag alltid har haft svårt för är att hoppa plint. När jag var yngre hoppade jag en gång och slog i mig ganska hårt så sen dess har jag typ varit rädd för plint. Vilket många säkert kan tycka är löjligt men det har varit som en spärr för min del. Men sen idag klarade jag det och jag blev riktigt stolt över mig själv. Jag hade bestämt mig för att klara det och gjorde det med. Jag skakade efteråt och hade typ hur mycket handsvett som helst men det var det värt, haha! Det gjorde min dag och eftersom jag bara hade en lektion till efter det slutade jag tidigt idag.
 
Slänger in lite inspiration.


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0