Gameday

Skrivet den i Sport
Idag var det fotbollsmatch som gällde. Jag blev som sagt inringd till 99:ornas lag för att de hade ont om folk. Och jag ställer gärna upp! Vi mötte Fristad och spelade faktiskt bra måste jag säga. Jag spelade hela matchen och var yttermitt. Fick många lägen och satte bollen i stolpen några gånger, det blev tyvärr inte mål på dom stolpskotten men jag gjorde en helt okej match ändå. Roligt var det och vi vann med 2-1. Efter matchen tog vi en familjelunch på golfkrogen och åkte sedan ner till Lassalyckan igen för att se Uifk-Södra Ving damer. Jag hade hjärtat på båda lagen får jag ju ändå säga. Min kusiner Elin och Tova spelade i Södra Ving medans mina kompisar och också lagkompisar spela i Uifk. Så jag hade lite svårt att bestämma mig vilka jag skulle heja på. Men slutresultatet blev 3-2 till Uifk vilket jag inte tyckte var helt rättvist. De fick in sista målet på offside så det var inte riktigt rättvist men så är det ibland med. Tur att det bara var träningsmatch ;) Jag tycker i alla fall att Tova och Elin spelade sjukt bra så jag var en stolt kusin.
 
(Bild från Gothia)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0