Cousins

Skrivet den i Family and friends
Här är en bild på mig och min fina Elin från i sommras.
 
Efter Jacobs konfirmation gick vi ut lite och ja... hade kul :)
 
Jacob, Oskar, Sofia och Ida på Jacobs konfirmation det med.
 
Viktor och jag från Camoglam festen i maj förra året.
 
Nationaldagen då jag, Fannie, Elin, Tova och Sara bjöd på lite dans.
 
 
Vill som ni säkert förstått ägna detta inlägget till mina underbara kusiner och släkt. Vi är väldigt speciella hela bunten men när vi väl träffas händer det alltid något och vi trivs i varandras sällskap. Jag är jätteglad över att ha alla dessa människor i mitt liv och jag hoppas vi kommer ha såhär bra kontakt när vi blir äldre också. Ni ska veta att ni äger!!
 
Andra ströbilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0