3 alternativ

Skrivet den i Mode
 
 
Fick en fråga om jag kunde tänka mig att lägga upp bra tips på klänningar som man kan ha till konfirmation/skolavslutning så det är det jag tänker göra. Jag kommer göra fler inlägg med många fina klänningar men jag tar lite i olika kategorier. Dessa tillhör då "Little bit expensive". De är inte super dyra men vissa tycker det är onödigt  att lägga mellan 1000-3000 kronor på en klänning man kanske inte använder jätteofta men vissa tycker det är värt det. I alla fall är den vänstra och mitten klänningen från Ida Sjöstedt och den till höger är ifrån Malene Birger. Jag tycker alla tre klänningarna är riktiga gobitar. Fina kreationer med små detaljer som gör dom speciella. 

Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp tre budget alternativ oxå?

2013-04-30 @ 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0