Sweet sunday

Skrivet den i Allmänt
Är helt slut. Vet inte varför men kroppen säger ifrån. Hade match i morses. Det var mot Brämhult igen. Vi vann denna gången med 4-1. Det var en skön vinst. Blev lunch när vi kom hem och sen skulle jag börja på mitt jobb. Haha, det låter så seriöst just när man säger det så men det är ett städjobb. Mammas salong behöver städas en gång i veckan och mina kusiner har tidigare gjort det jobbet men nu hann inte dom med längre och jag fick frågan. Jag tackade ja. Vill kunna spara ihop pengar till en moppe som jag ska skaffa nästa år och då gäller det att börja redan nu. Så städade i ungefär 2 timmar sen drog jag upp till familjen Anderssons. Jacob fyller år idag så var där uppe och gratta han. Nu vill jag bara ta det lugnt och titta på film och se fram emot en hel vecka utan skola! Det gillar vi. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0