Ingen buss till Borås idag..

Skrivet den i

Jag är verkligen inte en morgon människa. Hur jag än gör så blir det alltid stressigt på morgonen. Idag gick jag upp i tid men jag slöade vid frukosten. När det sedan är ungefär 20 minuter till att bussen går från stationen hittar jag inte mitt busskort. Jag vänder upp och ner på huset men hittar det inte. Kommer på att jag la plånboken i mammas väska i går och hon hade redan åkt. Som tur va var pappa hemma men skulle precis åka. Hann inte borsta tänderna utan slängde mig i bilen och försökte få tag på mamma men fick inget svar. Då är hon på möte hos revisorn och jag sitter där utan busskort. Som tur är så har Carro praktik i Borås och hade inte åkt så fick åka med henne. Räddaren för dagen. Nu blev det en kaffelatte på viskan och snart ska jag bort till ideguld för ännu en dag. Min morgon var hemsk!



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0