great day

Skrivet den i Allmänt
Man måste få skolan rolig och idag var en sån dag. Det var det årliga Stenbocksloppet. Och självklart kan man ju springa sig runt 5 km men vi valde att skita i det och gå. Till det gjorde vi oss även extra fula med toffsar över hela håret och tuperingar åt olika håll vilket gjorde det hela riktigt roligt. Älskar när det händer lite sånna saker för det behöver man. Det var inte några jobbiga kilometrar förutom att jag fick skoskav men det gick la bra. När jag kom hem var det snabbt byte av kläder för att sen träna tennis. Det gick riktigt bra. Mitt i träningen blev jag också inringd för att spela med 99:orna. Det var deras sista seriematch så det klart man ställer upp. Snabbt hem och äta+plugga lite sen gick bilen mot Tranemo. Vi vann med 5-1 eller vad det nu blev. jag gjorde mål och spelade riktigt bra. Det är så det ska vara. Kom hem åt och nu plugg igen. Snart ska jag sova för är ganska trött men kul har det varit idag :)
 
Smile bitches!

Postat av: Daddy Cool

Vilken dag! Ni ser helt underbara ut på bilderna från Promenaden! Man ser att Ni har kul!!
Schysst att hjälpa syrrans lag - skulle gjort vad som helst för att sett matchen....Nu taggar vi för en grym helg!

2012-09-28 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0