En stor städning

Skrivet den i Allmänt
Att köpa nya kläder tycker många är väldigt roligt. Jag är en av dom! Men ibland måste man rensa ut gammlat som man inte använder längre osv. Då kan det bli att man tänker "jag kanske kommer använda den här t-shirten någon gång..." Det gjorde jag inte idag. Jag tog bort allt som jag var tveksam på. Mest för att få mer plats. För har du plats kan du  ju köpa mer roliga saker. Jag har ju en walk in closet vilket gör att det lätt blir smutsigt på golvet och man hittar ofta saker som man inte hade en aning om vart dom var typ bakom en galge eller något sånt. Så jag röjde ut hela rummet idag och börja om från början kan man säga. Vi ska snart göra om helt där inne med tanke på att det har sett ut så sen 1997 men nu tyckte jag att lite ordning skadar ju aldrig. Så dagen har gått åt till att fixa och resultatet blev väldigt bra.
 
Före...
 
Efter...

Postat av: Daddy Cool

Bra jobbat! Skall bli kul att göra om där inne - vi skall se till att det blir en så bra walk-in-closet som möjligt!

2012-10-08 @ 09:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0