Tyck vad du vill, men jag gör som jag vill

Skrivet den i Allmänt
Anonym

Hahahahah varför ha frågestund om du ändå inte vågar svara på alla frågor? ONÖÖÖÖDIGT

Nu är det såhär att jag fick en förfrågan om att ha en frågestund och då gör jag gärna det. Men vissa saker har ni verkligen inte med att göra. Jag vet inte ens vem det är som läser och kommenterar men jag vill inte att alla ska veta hur jag har det. Vissa saker är privata och då är det så. Du får liksom gilla läget. Har du problem med det säg gärna vem du är så kan vi snacka.

 

 

Elin

Hallå där! Jag förstår mycket väl om hon inte vill svara på alla frågor! visa kan vara privata eller liknande som hon inte vill ta upp. Såg att alla frågor inte var jätte "trevliga". hade inte själv viljat svara på alla!... 

Svara bara på dem du vill svara på! You are so good, Molly! :D

Sånt här gör mig glad! När man har snälla kompisar med lite vett i huvudet. Tack Elin!

 


Postat av: Daddy Cool

Är det nån som är Onöööödig är det denna Anonyma, fega, fattiga person som bara tar ut sin avundsjuka på sitt låååååga sätt - lägg ner!

2012-11-25 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0