Torsdag=Snart Fredag

Skrivet den i Allmänt
Denna veckan har inte varit den roligaste skolveckan och har därför inte funnits så mycket att berätta om. Inte för att skolan brukar vara rolig men ni förstår vad jag menar. Jag har varit ganska trött och det har kännts jobbigt att vara tillbaka men nu är det inte långt kvar innan allt julmys börjar. Har idag haft 3 träningspass. Tennis på elevensval, fotboll och sen tennis igen. Det var påfrestande men lätt värt det. Är det något jag älskar så är det verkligen att träna. Känna att man gjort sitt bästa i vad det än gäller och att man är helt slut efteråt. Man ska känna liksom hur musklerna inte orkar mer och att det gjort resultat. Det är härligt!
Har nu också kunnat börja sätta mig med era frågor. Jag är jätteglad över att ha fått så mycket fårgor men det kommer ta tid att bli klar men det är i alla fall en början. 
Nu ser vi fram emot helg!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0