Svar del 3

Skrivet den i Allmänt

Anonym
vart gör du dina ansiktsbehandlingar?
Jag gör dom här i U-hamn på Parelle.
vilka produkter använder dom på dig / vilka produkter använder du själv ?
De använder produkter från Exuviance och det är även det jag använder hemma.+ att jag har en speciell salva som inte säljs i Sverige utan som jag fått av en tysk hudläkare. 
ser du resultat :)?
Jag ser absolut resultat. Det klart det tar tid men det blir bättre och kommer snart vara helt bra. Men rengöring är viktigt så slarva inte med det :)
 
Anonym
Vilka märkeskläder gillar du? (5 st) 

Jag gillar mycket men mina favoriter är: A&F, Victoria´s Secret, Odd Molly, Ralph Lauren och Gant.
Vart köper du mest dina kläder?:) 

Det är väldigt blandat! :)

 

#
Vad tycker du om Justin Bieber?
Jag är absolut inte ett fan av han. Förstår inte riktigt grejen med han. Tycker inte han är snygg och musiken är inte speciellt bra den heller. Jag är ledsen om jag gör många tjejer besvikna nu men det är det jag tycker men ni som tycker om han ska verkligen göra det!
 
Josefin

Tjoo! 
Kan inte du göra en smink video??!!?? 

Tror inte det. Tycker man skämmer ut sig hur mycket som helst och jag vill helst inte göra videos överhuvudtaget. Men jag kan lägga in bilder och pris på mitt smink.
Visa din favoritplagg i en video? 

Jag visar det på bild de med.
Hur ser din gaderob ut? 

Det kan jag ta bild på och visa.
Bild på alla dina skor? 

Även det kan jag ta kort på.

Om man kollar i kommentarfältet på inlägget "Frågestund" hittar man frågor som jag inte har svarat på och tänker inte göra det heller bara så ni vet :) Men hoppas ni blir nöjda med svaren jag har gett. 

 

Postat av: Anonym

Hahahahah varför ha frågestund om du ändå inte vågar svara på alla frågor? ONÖÖÖÖDIGT

2012-11-19 @ 17:39:35
Postat av: Elin

Hallå där! Jag förstår mycket väl om hon inte vill svara på alla frågor! visa kan vara privata eller liknande som hon inte vill ta upp. Såg att alla frågor inte var jätte "trevliga". hade inte själv viljat svara på alla!...

Svara bara på dem du vill svara på! You are so good, Molly! :D

2012-11-19 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0